4/2-16: throwbackday foto

Hej hopp torsdag och allt med den!
 
Jag gillar ju fotoböcker jag. Bra att samla foton, och lättsamt att ta fram och kika i.
Gjorde ju en fotobok till våra fina grannar, vilken jag lämnade iväg till dem i helgen. Det blev en bok om ett bröllop i trädgården. Jag är jättenöjd med boken och de blev väldigt glada över den också, tipp topp! Hoppas nu de kan njuta av den gång på gång de kikar i den :-)
 
En som gjorde en fotobok för länge sen är dotra.
Kokbok minsann!
Här kommer ett inlägg från förr, om det!
 
 

7/6-13: kokbok!

Sommardag igen! Klippt gräset. Tusan så svettigt det blev. Men ser det som ett perfekt träningspass :)


Em gjorde en kokbok som sitt sista fotoprojekt i skolan och idag kom äntligen resultatet. Jättebra blev det! Får hon inte bra betyg på detta då vet inte jag vad som krävs.


Riktigt snyggt och bra tydliga tips. Boken döptes till 'Kokbok for dummies' oxå :)
Inte bara Pernilla Wahlgren som gör kokbok alltså ;) Går att beställa av Em om man vill!


Nu har vi lunchat och njöt av hemgjord glass i smakerna rabarber och hallon här till efterrätt. Och japp, Em har gjort dem!


Nu fortsätter vi jobba på här på gården. Tjing!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0