11/1-16: hur ska det gå..?

Har sett bilder. Såna som har frestat mej massor.
Och godast är hemgjorda! Ja alltså, köper bullarna och fyller dem själv. 
 
Är det dags än verkligen?
Japp, här var det 'dags' igår 😃
 
 
Håll med om att den ser smaskig ut! 
 
 
Och det var den oxå!
 
Köpt ny tandkräm idag.  Tycker det är riktigt dumt och onödigt med en extra förpackning runt förpackningen. 
Men hur som helst..kan jag använda denna tro?
 
 
Pepsodent - ja det går alldeles utmärkt de. Gillar inte colgate så mycket.  Men... denna är ju till för män. 
MÄN! 
 
 
 
Hm.. jaha.. kvinnor har tänder..män har tänder. 
Jag visste inte att vi behövde olika tandkrämer 😉
Det här blir spännande, dags att test! 
 
Sussa sött! 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hahaha, mans-tandkräm! Akta så du inte får skägg.
Jag föreslår även att du färgar grädden i dina semlor rosa. Du vet, så man förstår vilka som är till för kvinnor och vilka som är till för män. Det uppstår så lätt förvirring.

Svar: Aa.. där sa du nåt. Rosa grädde! Ska testas :-)Och ja, herregud.. va rädd jag var i morse när jag kikade mej i spegeln, efter gårdagens borstning.
Men.. det gick finfint!
Malin Edlund

2016-01-12 @ 09:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0