12/3-16: spapoolen

Att kunna bada på sin egen gård, det är lyxigt de! 
 
Och det känner jag när jag sitter där. Idag var det en sån dag - jag måste i! 
 
Mysmorron o premiärfrulle på my lovely veranda 😃 
 
 
 
 
 
Stök o massa prylar, men.. varmt o gott och SÅ skönt att kunna sitta ute här igen 👍 
 
Sen blev det att hoppa i bikinin och slänga sej i poolen. Inte så dumt de inte! 
 
 
 
 
Spelade massa bra musik och jo, några mooves klämde jag in där i spat 😉
 
Vad sägs om detta 😂
 
 
 
 
Njuta är ordet för dagen! 
 
 
 
Efter nån timme var det dags att kliva upp och ta på betydligt mera kläder. Vi tog med mamma och pappa till stugan å grillade korv. Hur mysigt som helst, men mer om det sen. 
 
Mello ikväll! 
Vem ska vinna nu då tycker du?! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ojoj

Oj

Svar: Oj oj..?!:-) Härligt var det!
Malin Edlund

2016-03-17 @ 22:57:26
Postat av: Ojoj

Såg härligt ut ;)

Svar: Underbart! 😃
Malin Edlund

2016-03-28 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0