28/3-16: räkor

Ledig dag, igen! 
 
Jag blir alldeles dagvill av dessa lediga dagar. Men skönt har det varit med lång ledighet. 
 
Härom dagen bjöd vi Em med familj på räkor här. Så gott! Räkor o aioli,  inbakade oliver och lite annat smått o gott. Mums tyckte vi alla. 
 
Nu har jag lånat bilder från Em blogg, då de blev mycket bättre än mina. 
 
 
 
 
Em blåste såpbubblor oxå, vilket både Lilly och Alfons var förundrad över 😃
 
 
 
 
Och vad vi gör här.. vet jag inte riktigt 😉
 
 
 
 
Himla mysig kväll iaf! Försökte fota fina bilder på Lilly som kikade på bubblorna. Här en där jag fotar samtidigt som Em, därav ljuset. 
 
 
 
 
Sötaste lilla prinsessan!  
Sen bidde hon lite trött så mormor Malin fick sova ner henne. Såå mysigt!! 
 
 
 
 
Och ikväll fick vi mysas igen men mer om det en annan gång. Hoppas du har det gott och att din klocka är framflyttad en timme. 
 
Ni vet väl - sommartid är lika med : flytta fram utemöblerna - flytta fram klockan en timme! 
 
Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0